כסא אורטופדי לישיבה ממושכת

אם אתה מחפש אחר כסא נוח ותומך מומלץ לך לרכוש כסא אורטופדי לישיבה ממושכת. הכסאות האורטופדיים תוכננו ועוצבו כך שיתאימו כמעט לכל סוגי האנשים ויקלו מאוד על אלו הסובלים מבעיות גב, יציבה לא טובה, כאבים ברגליים ועוד. במאמר זה תוכל להבין למה מומלץ לקנות כסא אורטופדי לישיבה ממושכת ולמי בדיוק הוא מתאים.

למה מומלץ להשתמש בכסא אורטופדי?

אמנם ישנם יתרונות רבים בשימוש בכיסא אורטופדי, אך החשוב ביותר הוא שהוא יעזור לך להפחית את הסיכוי לפתח כאבי גב. ישנם סוגים רבים ושונים של כסאות זמינים בשוק. חלקם ארגונומיים בעוד שלאחרים יש תכונות אחרות. הדבר הטוב ביותר לעשות הוא למצוא כיסא שמתאים לצרכים ולהעדפות שלך. מה שצריך לחפש בכיסא אורטופדי זה שיש לו תמיכת מותניים גבוהה. האזור המותני של עמוד השדרה מכיל את הדיסקים, הרצועות והשרירים הנצמדים לחוליות הגב. כל אלה הם תחומי תמיכה חשובים. תכונות אלו יעזרו לך לשמור על יציבה טובה וכן להקל על הלחץ על חלקים רגישים בגופך כגון עצם הזנב ועצם העצה. תכונה נוספת שצריך לחפש היא משענות ידיים מתכווננות כך שתוכל להגדיר תמיכת היד ותמיכת המרפק לרמה הרצויה.

למי מתאים כסא אורטופדי

כסא אורטופדי לישיבה ממושכת מתאים לאנשים עם פציעות או מוגבלויות. ניתן להשתמש בו בבית, בבתי חולים ובמקומות אחרים. הדבר החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בעת רכישת כסא אורטופדי הוא כמה משקל הוא יכול להכיל. אם אדם יושב עליו פרקי זמן ארוכים, עליו להסתכל גם על נוחות הכיסא עצמו . כיסא ארגונומי הוא כזה שיכול להתאים את היציבה והזוויות של הגוף שלך. אין לו גב או משענות יד עמוקות מדי, מכיוון שהוא עלול לגרום ללחץ על קו האמצע של הגוף.