יתרון של ספה נפתחת

למה לקנות ספה נפתחת?

עלות משתלמת של ספה נפתחת הופכת אותה לפתרון אידיאלי עבור חדרי מגורים, סלון וחדרי אורחים בבתים פרטיים. השאלה היא מדוע שווה לקנות ספות מן הסוג הזה גם בלי קשר למחיר ואיזה יתרונות יש להן בהשוואה למערכות ישיבה אחרות. כאן התשובה אפילו מורכבת מכפי שנהוג לחשוב, כי כיום יש סוגים שונים של ספות ולכן אחת מהן מאפיינים משל עצמה.

היכנסו וצפו! רעיונות מדהימים לעיצוב הבית:

היתרון של ספה נפתחת הוא חיסכון במקום. זהו יתרון פרקטי שעולה בקנה אחד עם הצרכים של בעלי משפחות והורים לילדים, בעיקר על רקע עליית מחירי הנדל"ן. ככל שמחירי הנדל"ן ממשיכים לעלות כך עולים גם מחירי השכירות והשוק של דירות גדולות, מה שמחייב הורים לילדים לקנות בתים קטנים. בבתים אלו מצליחה ספה נפתחת להשיג מקסימום תועלת במינימום השקעה של זמן וכסף.

איפה שמים ספה נפתחת?

עוד יתרון של ספה נפתחת הוא שניתן להציב אותה בכל מקום בבית. הפתרון האידיאלי הוא כמובן לשים את הספה בסלון כדי להשתמש בה גם בתור מערכת ישיבה וגם בתור מיטה, אך אפשר לעשות את אותו דבר בחדרי הילדים וההורים. אפשרות אחרת היא לשלב ספות נפתחות בתוך חדרי אורחים ולדאוג שהן יתאימו לשאר הרהיטים מבחינת צבעים ומידות.

כמו כן, רצוי להשוות בין דגמי ספות ולבדוק מה המידות שלהן כאשר הן פתוחות לעומת סגורות. ספה שנפתחת למידות גדולות מחייבת התאמות מסוימות בחדרי המגורים והסלון, לעומת ספה קטנה יחסית שמצליחה לשמור על גמישות. מבחינת הלקוחות ובעלי המשפחות, הנקודה היא שאפשר לבצע התאמה אישית ושאין צורך להתפשר.

לסיכום, יש הרבה סיבות לקנות ספה נפתחת. זו ספה משתלמת שחוסכת מקום ואפשר לשלב אותה כמעט בכל חדר בבית הפרטי ובדירה.