מה עושה בודק חשמל סוג 3?

בודק חשמל סוג 3 הוא חשמלאי בודק ומהנדס חשמל שיש לו את דרגת הרישוי הגבוהה ביותר. כפועל יוצא מכך שמדובר על איש המקצוע בעל דרגת הרישוי הכי גבוהה עבור בדיקות חשמל, ניתן להתייעץ איתו לגבי שורה ארוכה של שאלות וצרכים. יתרה על כך, שירות שניתן על ידי בודק חשמל סוג 3 אינו מוגבל לגודל חיבור או לסוג מתקן חשמל.

היכרות עם תחום העיסוק של בודק חשמל סוג 3 היא הדרך הכי טובה ליהנות מיתרונות השירות שלו, גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך. קודם כל, כדאי למשל להתייעץ עם בודק חשמל סוג 3 במידה ורוצים להגדיל חיבורים עבור מתקני חשמל בבתים פרטיים. שנית, ניתן לפנות אל בודק חשמל סוג 3 בכל מקרה של התלבטות לגבי האופן שבו צריך או כדאי להתקין מתקן חשמל חדש.

איזה שירותים מספק בודק חשמל סוג 3?

בודק חשמל סוג 3 הוא למעשה סוג של מהנדס חשמל, לכן סל השירותים שהוא מספק יכול להיות רלוונטי הן עבור לקוחות פרטיים והן עבור לקוחות מוסדיים. אצל לקוחות פרטיים, מדובר לדוגמא על בעל מקצוע שהתפקיד שלו הוא לבצע חקר של כשלים ולאתר תקלות. יתרה על כך, הוא יכול לקחת אחריות מלאה על הנושא של בדיקת רציפות הארקה והתנגדות הארקה.

הדבר החשוב ביותר בעת התייעצות עם בודק חשמל סוג 3 הוא להתאים את השירות למטרות שאותן רוצים להשיג. זה למשל המקום להתייעץ עם בודק חשמל סוג 3 לגבי תקני אביזרי חשמל, תקינות לוח חשמל או התאמה בין צרכני חשמל לשטח חתך המוליכים. למרות שמדובר על שירות מקצועי וטכני, הוא משפיע ישירות על איכות חיי הלקוחות.