ארון הזזה 3 דלתות – איך נדע להתאים ארון הזזה 3 דלתות לחלל החדר שלנו?

ארון הזזה 3 דלתות, עשוי להתאים למגוון חדרים. בבואנו לרכוש ארון בגדים מכל סוג עבור חדר השינה או חדר הארונות שלנו, כדאי שנבצע הכנה מספקת על מנת להצליח לבחור את הבחירה המושלמת עבורנו.

בבואנו לרכוש ארון בגדים עבור אחד החללים בביתנו, נרצה לשאול את עצמנו בראש ובראשונה את מי מיועד הארון לשרת. לכל דייר בבית צרכים שונים, והצורך של תינוק או ילד בארון בגדים אינו הצורך של הוריו, למשל.

לחדר תינוק, ילד או נער עשוי להספיק ארון קטן, של דלת אחת או שניים לכל היום. ברוב המקרים, לתינוק, ילד או נער אין כמות מוצרי טקסטיל המצריכה ארון גדול מזה, ונוסף על כך, לרוב חלל החדר של תינוק, ילד או נער יהיה יחסית קטן ולא יוכל להכיל בתוכו ארון בגדים גדול.

אחד הפתרונות הנפוצים לארונות בגדים בחללים קטנים, כמו למשל חדר של תינוק, ילד או נער הינו ארון הזזה. ארון הזזה, מיוחד בכך שדלת הפתיחה שלו אינה נפתחת החוצה, לכיוון האדם העומד אל מול הארון אלא זזה על מסילה הצידה, בנוחות ואלגנטיות שאינה מצריכה הקצאת מרחב נוסף בחלל לטובת פתיחה הדלת.

ארון הזזה מוצעים למכירה בשוק הריהוט הישראלי והעולמי בשלל וריאציות – ארונות הזזה גדלים, קטנים, מעוצבים או פשוטים. בכל רשת למוצרי ריהוט ניתן למצוא בקלות ארון הזזה 2 דלתות, ארון הזזה 3 דלתות וארון הזזה 4 דלתות ואף יותר.

כמובן, שתמיד ישנה האפשרות לרכוש ארון בגדים סטנדרטי, גם במקרה זה נוכל לבחור בין מגוון גדלים ועיצובים.

יש תמיד לקחת בחשבון את גודל החלל בו מיועד הארון להיות ממוקם, על מנת לא ליצור צפיפות.