פריצת כספות ללא נזקים

אם יש לכם כספת בבית בוודאי קניתם אותה לאחר שביצעתם סקר שוק מעמיק. עם זאת, אף אחד לא הכין אתכם לסדר הפעולות ברגע שהכספת תיתקע ותצטרך פריצה. במאמר זה נסביר לכם מה צריך לעשות כאשר הכספת, למי צריך לקרוא, כמה זמן הפריצה תיקח וכמובן שאת המחיר: כמה זה יעלה?

מי יכול לפרוץ כספות?

אם אתם צריכים לפרוץ כספת אתם חייבים פורץ כספות מומחה. מנעולנים לא תמיד יוכלו לספק את השירות הזה ואם אתם רוצים להיות בטוחים שהפריצה תעבור בשלום בלי שהכספת נהרסת, אתם חייבים לבחור היטב גם את פורץ הכספות בעצמו. יש לא מעט פורצי כספות בכל רחבי הארץ ולעתים הבחירה הראשונה תיראה לנו הכי נוחה שיש, אך זו יכולה להיות טעות. חשוב לבצע סינון רציני יותר ולהבין מי אמין, מקצועי ומציע מחירים הוגנים.

היכנסו וצפו! הכספות הטובות ביותר של שנת 2018:

כמה זמן אורכת פריצת כספות?

פריצת כספות ללא נזקים יכולה להיות פעולה פשוטה מאוד שתיקח כמה דקות ספורות והיא יכולה להיות גם ארוכה במיוחד. כשמדובר בכספות זולות מאוד אפשר לפרוץ אותם בקלות אפילו על ידי מברג ועבודת ידיים טובה. כאשר מדובר על כספות חדשות במיוחד, כבדות ועמידות, לעתים אין ברירה אחרת אלא לקחת אותה למעבדה ולפרוץ אותה בפריצה חמה, שהיא יקרה וארוכה בהרבה, לעתים שעות ארוכות.

כמה עולה פריצת כספות?

פריצת כספות יכולה לעלות בין 300 שקלים ועד למעלה מאלף שקלים. רוב הכספות הביתיות יכולות לעלות בין 300 עד 600 שקלים לפריצה כאשר מחיר גבוה יותר בדרך כלל יהיה לכספות כבדות ומשודרגות יותר עם מנגנון נעילה מתוחכם. כמובן שיש צורך לבצע סקר שוק מעמיק גם כדי להבין מי פורץ הכספות הכי טוב ואמין שיש בסביבת מגורכם אך חשוב לבצע גם השוואת מחירים כי זה פרמטר שיכול להיות בעל פער עצום.