פינות אוכל נפתחות איכותיות

איפה כדאי לשים פינות אוכל נפתחות?

היתרון של פינות אוכל נפתחות הוא חיסכון במקום. פינות אוכל כאלה יכולות להישאר סגורות במהלך השגרה וביום יום, אך להיפתח כאשר מגיעים אורחים ובני משפחה או חברים. עם זאת, חשוב עדיין לבחור את המקום המתאים עבור פינות אוכל נפתחות.

ככל שהמקום יתאים יותר, כך יהיה נוח לפתוח או לסגור את פינת האוכל בהתאם לדרישה. חוץ מזה, המיקום של פינות האוכל חשוב כי הוא קובע איך ייראה חלל הפנים ומה יהיה העיצוב שלו. השאלה היא איפה הכי נכון למקם את פינת האוכל בתוך חלל הפנים הגדול של הבית, או האם לעשות את זה בפינת אוכל ספציפית, בסלון או במטבח.

היכנסו וצפו! כיצד לבחור פינת אוכל:

בחירת המיקום הנכון עבור פינות אוכל נפתחות

פינות אוכל נפתחות איכותיות יכולות להתאים למטבח גדול שאין בו אי או שולחן וכיסאות בר גבוהים. במטבח גדול כזה שבו למעשה אין אפשרות לסעודה משותפת, רצוי לתת עדיפות לפינת אוכל נפתחת בדגם מרובע. במקרים שבהם המקום מהווה מעט בעיה, אפשר לבחור בפינת אוכל עגולה ולדאוג שהיא תיפתח למידות המתאימות.

שילוב של פינות אוכל נפתחות בסלון מבוסס על שיקולים מעט שונים. כאן המטרה היא להשתמש בפינת האוכל כרהיט שמייצר הפרדה מלאכותית בתוך החלל הפתוח של הסלון, בלי להפריד באופן פיזי באמצעות מחיצות גבס או פתרונות אחרים. לכן, כדאי שפינת האוכל תהיה בצבע או בגון מעט שונה בהשוואה למערכת הישיבה המרכזית של הסלון.

לבסוף, יש דגמים של פינות אוכל נפתחות שיכולים להתאים גם עבור חלל החוץ. אם מחפשים פתרון ישיבה לגינה, לחצר או למרפסת, אפשר לעשות את זה עם דגמים איכותיים של פינות אוכל שמיוצרות  מעץ מלא וברמה גבוהה בלי לחשוש מנזקים.