רוצים לעשות טוב? הנה כמה המלצות שיעזרו לכם להשיג את המטרה

ההחלטה לעשות טוב היא רק ההתחלה של תהליך ארוך ומשמעותי. בשביל להשיג את המטרה ולהשלים את התהליך על הצד הטוב ביותר, לא מספיק לקבל החלטה לגבי זה שרוצים לעשות טוב. אחרי שמקבלים החלטה כזו, עלינו למשל לבחון כל מקרה לגופו ולבדוק מה זה בדיוק אומר. בין היתר, עלינו להביא בחשבון את ההבדלים בין האופן שבו כל אחד ואחת מאיתנו תופסים את התשובה לשאלה לעשות טוב או מבינים מה עליהם לעשות.

חלק מאיתנו רוצים למשל לעשות טוב על ידי התנדבות פיזית במקומות שונים. אחרים מעדיפים לעשות טוב על ידי העברת תרומות, כאשר גם פה יש הבדל בין כאלה שרוצים לעשות טוב באמצעות תרומות כספיות בלבד – לעומת כאלה שמעבירים חפצים, בגדים חמים, מכשירי חשמל וכן הלאה. אין כמובן דרך אחת טובה יותר מאחרת, אלא רק אופציות רבות שמתוכן אנחנו יכולים לבחור.

כך בוחרים איך בדיוק לעשות טוב

האופן שבו נבחר איך בדיוק לעשות טוב ישפיע על היכולת שלנו להתמיד. היות והדבר החשוב ביותר הוא להתמיד בכל החלטה כדי שנצליח ליצוק לתוכה תוכן וגם משמעות, כדאי לנו להתרשם מניסיון קודם של אנשים אחרים ומהאופן שבו הם השיגו תוצאות אחרי שהחליטו לעשות טוב.

במילים אחרות, אין נוסחה אחת וחד משמעית לשאלה איך בדיוק לעשות טוב ומה זה אומר ברמה היום יומית. אם רוצים לעשות טוב ולהביא לידי ביטוי תכונות אופי או כישורים מסוימים, חשוב לשמור על ראש פתוח לרעיונות חדשים. רק בצורה הזו ניתן להשלים את התהליך על הצד הטוב ביותר ולסיים אותו עם תחושת סיפוק אדירה שלא קיימת באף פעילות אחרת בעולם.