השוואה בין ארונות הזזה לבין ארונות רגילים

בחירה נכונה של פתרון אחסון צריכה להביא בחשבון את ההבדלים בין כל סוג של ארון. למרות שיש המון סוגים שונים של ארונות, ההבדל העיקרי בא לידי ביטוי בשיטת הפתיחה שלהם. בהקשר הזה, ניתן למשל להצביע על ההבדל בין ארונות הזזה לבין ארונות רגילים.

בפועל, ארונות רגילים נפתחים עם דלת שכיוון התנועה והציר שלה הוא קדימה ואחורה. לעומת זאת, ארונות הזזה נפתחים עם דלתות על ציר שפונה ימינה ושמאלה. בזכות התנועה של הדלת על הציר ימינה ושמאלה, אפשר לחסוך במקום מבחינת האופן שבו הארון משתלב בחדר. חוץ מזה, הפתיחה ימינה ושמאלה גם מקנה גמישות גבוהה לחלוקה הפנימית של הארון ומשפרת את הנגישות גם אל דגמים עמוקים במיוחד.

איך בוחרים ארונות הזזה?

אבל האמת היא שהיכרות עם המאפיינים הבסיסיים של ארון רגיל לעומת ארון הזזה לא תמיד מספיקה. אם רוצים לקבל החלטה מושכלת לגבי סוג הארון שהכי מתאים לכל לקוח, הדרך לעשות זאת היא להשוות ספציפית בין דגמים של ארונות הזזה. כאשר משווים בין דגמים של ארונות עם דלת הזזה, יוצאים מנקודת הנחה שכל הדלתות פועלות על אותו ציר ובאותה שיטה – אבל שעדיין יש הבדל בין הפונקציונאליות של הדגמים השונים.

ההבדלים בפונקציונאליות יכולים לבוא לידי ביטוי בגודל של הארון, בסוג החלוקה הפנימית ואפילו בחומרי הגלם שבהם משתמשים כדי לבנות אותו. כמו כן, אפשר לבחור ארונות הזזה לפי מסגרת התקציב שיש לכל לקוח בנפרד ועל פי היכולת של הרהיטים הללו להשתלב עם שאר פתרונות האחסון שיש בחדר.

שילוב נכון של ארונות הזזה עם פתרונות אחרים בחדר מוכיח את עצמו. במקביל, הוא משדרג את החדר וחוסך במקום.