ארונות לחדר שינה מחירים

אחת השאלות הראשונות שנשאלות כשמחפשים ארונות לחדר שינה הוא המחירים וממה הם מושפעים. מחירי ארונות נעים בין טווח מחירים רחב במיותר מאחד וישנן אין ספור אפשרויות היום בשוק. המחיר נובע מהחומרים ממנו עשוי הארון, מהחברה ממנה רוכשים אותו, מהעיצוב, מגודל הארון, מאיכות הגימור ומדרישות החלוקה הפנימית שבו. מריבוי הפרמטרים הללו נוצר תמחור רחב מאוד שמביא מצב שבו היום ניתן למצוא ארונות הזזה ממחירים של עד אלף שקל ועד לעשרות אלפי שקלים.
למידע נוסף על ארונות לחדר שינה לחץ כאן.

ארונות בהתאמה אישית

על פי רוב, מומלץ לרכוש ארונות לחדר שינה לאחר ייעוץ של איש מקצוע שידע להתאים את הארון המתאים ביותר. מטיבי לכת יכולים לייצר לעצמם ארון בהתאמה אישית לאחר שיחה מעמיקה עם איש מקצוע על הצרכים שלהם ועל הרצונות שלהם מהארון. ארון בעיצוב אישי הוא אומנם יותר יקר אבל הוא מותאם בדיוק לצרכים של מי שרוכש אותו. לרוב, רוכשים של ארונות בהתאמה אישית נוטים שלא להחליף את הארון למשך שנים רבות יותר מכאלו שרכשו ארון מוכן.

כמה יעלה ארון בהתאמה

כשבוחרים ארונות לחדר שינה בהתאמה אישית צריך לקחת בחשבון שסביר להניח שזה יהיה יקר יותר מלרכוש ארון מוכן. בבניית ארון בהתאמה אישית כל אלמנט בארון מחושב בנפרד. זאת אומרת שאם בוחרים עץ יקר יותר, הוא ייקר את הרכישה לעומת אם בוחרים עץ זול יחסית.  כך משתנה המחיר גם בהתאמה לגודל העץ שצריך על מנת לבנות את הארון והחומרים האחרים שצריך לקחת בחשבון כמו הפרזול בארון וכלי. כדי לדעת בדיוק כמה יעלה ארון החלונות מומלץ פשוט להגיע לאיש מקצוע בתחום ולהתייעץ איתו. כל ארון בהתאמה אישית הוא שונה ולכן לכל ארון ישנו מחיר אחר.