ארונות הזזה לחדר ילדים

כשזה נוגע אל העולם של ארונות הזזה , עם השנים, ניתן לרות יותר ויותר היצע עבור מגוון חדרים לבית, בניהם חדר הילדים. לאחר שהורים ראו כיצד דלתות הארון הרגיל עלולות להיטרק על ידי הילדים שלהם, החלו רבים להחליף את הארונות הרגילים לארונות הזזה. ארונות אלו, עם תריקה שקטה ובטיחותית הרבה יותר, מונעים פציעות של ילדים בסגירת הארון.
למידע נוסף על ארונות הזזה לחץ כאן.

מלבד היכולת של ארונות הזזה בחדרי ילדים להיות בטוחים יותר מארונות רגילים, ארונות אלו עדיפים יותר על ידי ההורים בישראל בגלל שהם חוסכים משמעותית במקום בחלל הילדים. כשמתקינים בחדרי הילדים את אחד מהארונות הרגילים צריך לקחת בחשבון מבחינת הגודל גם את הדלתות של הארונות, שצריכים להיפתח בצורה חלקה וללא ששום דבר ימנע מהם את הפתיחה. בארונות הזזה מדובר במקום שנחסך מאחר והדלתות לא נפתחות החוצה אלא אל תוך עצמם.

הוספת עיצוב ייחודי לחדר

ייתרון נוסף של שילוב ארונות הזזה בחלל של חדרי ילדים הוא שהוא מאפשר הוספת אלמנט עיצובי בצורת צבע או מראה. דלתות ארונות ההזזה יכולות להיות בצבעים שונים שיוסיפו צבע לחדר או שניתן להתקין על אחת הדלתות מראה, שיכולה להוסיף תחושה של גודל לחדר קטן יחסית. העיצוב של החדש יכול להיות מושפע משמעותית מהעיצוב של הארון אותו בוחרים להציב במקום.

מכל אלו ומסיבות נוספות רבים בוחרים לשלב בתוך חדר הילדים שלהם ארונות הזזה. הפרקטיות שלהם טובה יותר מארונות אחרים, הם נחשבים בטוחים יותר עבור הילדים, הם חסכוניים במקום וניתן להיעזר בהם על מנת לעצב את חדר הילדים בצורה מיוחדת או שונה ממה שהיה לפני התקנת הארון. היום ניתן להשיג את ארונות אלו במגוון צבעים או גדלים על מנת שלכל דרישה תהיינה תשובה עיצובית ראויה.